Mis on CTR? Millist CTR-i väärtust peetakse heaks? Milliseid CTR-i näitajaid peetakse heaks ja kas on olemas standardne CTR

Reklaam on edukalt sisenenud paljudesse valdkondadesse inimtegevus ja asus neisse kindlalt sisse. Ühed peavad seda iga uuenduse katalüsaatoriks, teised ebavajalike asjade pealesurumise viisiks ja kolmandad püüavad lihtsalt tüütuid videosid ja plakateid mitte märgata.

Reklaam ei jätnud mööda ka veebist. Paljude teaberessursside või otsingumootorite omanike jaoks on see muutunud peamiseks sissetulekuallikaks. Tegelikult taandub saidi olemasolu kogu mõte mõnikord reklaamijate meelitamiseks reklaamimisele ja muud edu parameetrid jäävad tagaplaanile:

Reklaami tähtsus sissetulekuallikana on selge, kuid tasub veidi mõelda inimestele, kes veebilehtede omanike taskusse panevad. Mis on nende jaoks oluline ja kuidas hinnata oma töö tulemuslikkust? Sellele küsimusele vastamiseks vaatame, mis on CTR ja määrame selle näitaja tähtsuse.

Mis on CTR ja kuidas seda arvutada?

Alustuseks tuleb märkida, et CTR (click-through rate) on parameeter, mille abil saab määrata, kui tõhusalt reklaamtekst või bänner töötab. CTR-i indikaator näitab reklaamil klikkinud külastajate koguarvu osa.

CTR-i saab rakendada nii üksikutele linkidele kui ka kogu reklaamikampaaniale tervikuna. Seejärel võetakse arvesse oodatud ja tegelikud tulemused, mis võimaldab saada valitud strateegia efektiivsuse numbrilise kuva.

Oluline on mõista, et pettumust valmistav CTR ei ole surmaotsus kogu reklaamikampaania jaoks. On parameetreid, mis mõjutavad lõpetatud klikkide protsenti ja alati ei sõltu kõik reklaamijast.

  • Konkurents sellel alal. Muidugi, kui pakkumisi on palju ja selget liidrit pole, reageerivad kliendid reklaamidele ühtlaselt. Sel juhul ei tohiks te oodata kõrget CTR-i;
  • Reklaami paigutamine veebisaidi lehele. Kui inforessursside omanikud hakkavad reklaamiandjatega koostööd tegema, tekivad paratamatult probleemid uute objektide paigutamisel. Keegi ei taha kahjustada saidi juba väljakujunenud välisstruktuuri, seetõttu püütakse bännereid ja reklaame võimalikult kaugele lükata. Reklaamitegija võib muidugi nõuda oma tingimusi, kuid siin tekib küsimus: kellel seda rohkem vaja on;
  • Reklaami enda kvaliteet. Siin sõltub kõik täielikult reklaamijast. Bännerikujundus, loosungite tekst, animatsioonid ja muud etteasted võivad külastajaid meelitada või tõrjuda. See on puhtalt professionaalsuse ja natukese õnne küsimus.

Aga kuidas CTR arvutatakse? Valem on nii lihtne, et isegi esimese klassi õpilasel ei teki küsimusi:


Siin A on reklaamil tehtud klikkide arv ja B on selle reklaami kasutajatele demonstreerimise arv.

CTR-i tähtsus

Igal tegevusel on oma kvantitatiivne hinnang, ainus asi on see, kui õige see on. Inimene, kes töötab konservi valmistamise tsehhis, saab mõõta oma tööjõudu päevas toodetud anumates.

Mida peaks toastmaster pulmas tegema? Ta oskab üles lugeda võistlusel osalejaid, mitu inimest tantsupõrandale tuli jne. Kuid kõik need arvud ei anna tema tööd objektiivselt hinnata, kuigi neid ei saa ignoreerida.

Ka CTR-iga on olukord ebaselge, sest saame teada, kui palju kasutajaid soovitud reklaamlehte külastas, kuid me ei tea, kuidas. CTR-i arvutamine tähendab reklaami alla laadinud inimeste arvu väljaselgitamist, kuid see ei ole mingil juhul ostjate või klientide arv. Kõik sõltub reklaamikampaania eesmärkidest.

  • Brändi populariseerimine. Sel juhul CTR-il ei ole suure tähtsusega. Piisab, kui külastaja lihtsalt näeb reklaami ja lingil klõpsamine pole üldse vajalik;
  • Kaupade ja teenuste pakkumine. Kuid siin on CTR väga oluline ja selle väärtus võib otseselt viidata kampaania edule. Kõige tõhusam koht sellise reklaami paigutamiseks on otsingumootorid, kuna reklaame pakutakse kasutajatele, kes sisestasid konkreetse otsingupäringu. Seetõttu võib lingil klõpsanud inimesi pidada tõeliselt huvitatud klientideks.

CTR-i ennustamine

Yandex.Direct annab hinnangu konkreetse reklaami võimaliku CTR-i kohta. Kuid mitte mingil juhul ei tohiks te neid numbreid endana usaldada. Robot hindab märksõnad reklaamtekstis, konkurents selles valdkonnas ja päringute arv, kuid ei saa kuidagi määrata kuulutuse koostaja professionaalsust.

CTR-i prognoos on võimalik teie enda kogemuse, eelduste ja tulemuste suure veaga (kuni 100%). Saate keskenduda Yandex.Directi pakutavale indikaatorile kui " keskmine temperatuur ruumis"ja proovige olla "tuhinaga".

Kui mõelda, mida peetakse heaks CTR-iks, kerkib taas päevakorda eesmärkide küsimus. Ärge unustage, et iga klõps reklaamil maksab reklaamijale teatud sendi ja kui lingil klõpsamine pole nii oluline, siis madal CTR polegi nii halb.

Konkreetsetest arvudest rääkides soovitavad reklaamieksperdid võtta küllastunud piirkondades orientiiriks 2–3% ja vabamates niššides 5%. Kuid tasub korrata, et neid väärtusi ei tohiks võtta dogmana.

Kuidas suurendada CTR-i Yandex.Directis

Iga reklaamija, kes on vähemalt korra elus kokku puutunud väljaande avaldamisega Internetis, on tuttav terminiga “CTR”. Kasutajad, kes pole veebireklaame reklaaminud, peavad teadma CTR-i ja selle tähendust, selle tähtsust saitide ja toodete reklaamimisel ning indikaatori arvutamist.

Mis on klikkimise määr

Internet on keskkond, mis pakub palju võimalusi. Üks neist on kasutaja kasulike toimingute jälgimine. See on saadaval ka reklaamijatele, kes kasutavad saite reklaamide paigutamiseks.

CTR-i arvutamise valem on järgmine: klikkide arv / näitamiste arv × 100%.

Lehe põhiülesanne on näidata, kui tõhus ja huvitav on väljaanne kasutajale. Pole mõtet kulutada raha reklaamile, kui see ei tööta.

Nagu ülaltoodud näitest näeme, kasutas reklaamija üsna asjatundlikult avaldamise seadeid, mis takistas tal näitamiste eest raha kaotamast. Mida teha, kui reklaamiks eraldatud vahendid on otsas ja kasulike toimingute koefitsient on nullilähedane?

CPA on teine ​​termin, mida kasutatakse CTR-i kõrval. Võimalus teha koostööd vahendajaga, kes pakub juurdepääsu reklaamiplatvormidele, makstes ainult kasulike kasutajatoimingute eest. Valides CPA-režiimi, määrab kasutaja reklaamile kuluva summa ja määrab reklaami kasuliku kliki hinna. Loomulikult on sel juhul see palju suurem. Kuid peaksite olema äärmiselt ettevaatlik. Sel juhul on võimalus raha täielikult kaotada, kuna üleminekud ei pruugi üldse olla tõhusad.

Millist CTR-i peetakse heaks?

Kõrge klikkimise määr näitab, et postitus on kasutajale huvitav.

Kuid kõik sõltub reklaami vormingust ja tüübist. Oletame, et bänneri hea CTR on 3%. Sest kontekstuaalne reklaam konversioonimäär on kõrgem, kuna seda näidatakse teabest huvitatud kasutajale. Milline peaks olema reklaami suhe? Keskmine CTR on 10–20%, CTR-i võib lugeda heaks, kui see jõuab 30%ni. Nendest allapoole jäävate näitajate prognoosi võib pidada pettumuseks.

Lisaks reklaamile on vaja hinnata ka lehe CTR-i. See on suurepärane, kui saidil tehtud klikkide arv on 5–8%.
Näiteks Yandex Directis on võimalik luua aruandeid, sealhulgas CTR-i indikaatori kohta

Miks tõsta intressimäära? Mida CTR mõjutab?

  • Kasvav CTR suureneb eeldusel, et vastavalt reklaam huvitatud kasutajad on edasi liikunud. Väljaandele reageerinud publik pole muidugi veel ostjad. Kui aga kohandate oma reklaami vastavalt asjakohastele saitidele või näitate seda asjakohastel saitidel, suureneb teie võimalus potentsiaalsete klientide leidmiseks oluliselt.
  • Mida kõrgem on reklaami CTP, seda rohkem soovivad head saidid seda näidata.
  • Lehe hea CTR mõjutab selle omaniku sissetulekute kasvu.
  • Reklaamijad ei soovi paigutada madalate toimivusnäitajatega reklaame (tavaliselt alla 0,5%).
  • Kui teie reklaamil on head klikkimise määrad, saate suure kokkuhoiu nimel reklaami kuvamishinda alandada. Lõppude lõpuks jahivad saidid mitte ainult kõrget palka, vaid ka kvaliteetseid väljaandeid.

Mis mõjutab klikkimise määra suurenemist ja kuidas seda suurendada


Teie reklaami tekst peaks olema huvitav ja loominguline.

  • Valige saidid, mis on reklaamiga temaatiliselt sarnased. Kasutaja, kes otsib konkreetset toodet, ignoreerib teiste toodete reklaame.
  • Kasutage sihtimist mitme kohandamisvalikuga. Alguses võib see olla veidi kallim, kuid kuulutust näeb õige kasutaja, kes võib olla huvitatud.
  • Eksperdid soovitavad väljaandes toote pealkirja ja kirjelduse koostamisel kasutada võtmefraase. Pane need sõnad paksuks ja neid märgatakse.
  • Vaadake Yandexi statistikat, mis näitab kasutajate sagedasi taotlusi. Kasutage pealkirja kirjutamisel sarnast sõnastust.
  • Soovitatav on automaatse sõnavaliku teenus välja lülitada, et välistada näitamised kasutajatele, kes otsisid veidi teistsugust toodet.
  • Töötage reklaamtekstiga ettevaatlikult. Huvitav viis teabe esitamine köidab publikut.

Sihitud reklaam on üks peamisi viise CTR-i suurendamiseks

Reklaami õige seadistamine aitab mitte ainult suurendada CTR-i, vaid ka suurendada lehe konversiooni, meelitades saidile huvitatud kasutajaid.

Loomulikult on CTR reklaamija jaoks oluline. Tal on võimalus hinnata kasutaja huvi oma toote vastu, teha prognoosi reklaami efektiivsuse kohta, teha reklaamis õigeaegseid muudatusi ja analüüsida, kas väljaande kuvamise hind on õige.

See artikkel keskendub CTR-ile. Täna saame teada, mida see müstiline lühend peidab, miks seda vaja on ja kuidas see reklaamijaid aitab. Ja edasijõudnud Yandex Directi kasutajad saavad sellest postitusest välja tuua mõned nüansid. Kasutajad puutuvad selle sõnaga esmakordselt kokku eelarve prognoosimisel ja reklaamikampaania loomisel.

Algajatel kulub palju aega võta härjal sarvist, see tähendab CTR-i (loe kui C-T-Ar). Lugedes postituse hoolikalt lõpuni, saate selle aja minimaalseks vähendada ja rakendada meie spetsiaalselt teie jaoks koostatud boonusprobleemide lahendamisel saadud teadmisi.

Mis on CTR Yandex Directis?

CTR (inglise keelest Click - Through - Rate) on klikitavus ehk teisisõnu tõhususe parameeter. Yandex Directis räägivad nad tavaliselt võtmefraasi CTR-ist, harvemini - reklaamist või domeenist. Madal klikkimise määr näitab, et kampaania seadetes on tehtud vigu.

Yandex Directi seisukohta selles küsimuses võib tõlgendada järgmiselt: tõhusaid reklaamtekste soodustab kliki hinna vähendamine. Vastupidi, ebatõhusaid karistatakse konkreetse võtmefraasi hinna tõstmisega. Seega püüavad reklaamijad ühena suurendada kontekstuaalsete materjalide läbiklõpsamissagedust, suurendades seeläbi oma konteksti kui terviku tõhusust.

CTR-i arvutamise valem

CTR Yandex Directis arvutatakse sama perioodi klikkide arvu ja näitamiste arvu suhtena, mis korrutatakse seejärel 100% , kuna seda parameetrit mõõdetakse protsentides.

CTR = (klõpsude arv) / (näitamiste arv) x 100%

[!] CTR-i arvutamise valem on kogu veebireklaami puhul sama.

CTR = (315/1260) x 100%; CTR = 0,25 x 100%; CTR = 25%

Pärast arvutamist on Yandex Directis fraasi "pitsa kohaletoimetamine" CTR 25%, mis tähendab, et iga neljas inimene, kes meie reklaamteksti näeb, klõpsab sellel. Meie näite efektiivsusnäitaja on õigel tasemel. Nende väärtuste ja veelgi enama poole peate püüdlema.

CTR-i saab arvutada ka:

  1. Reklaame kokku – sisse antud juhul võetakse kokku iga võtmefraasi klikkide ja näitamiste suhtega saadud tulemuste kogum.
  2. Kogu reklaamikampaania – siin on kokku võetud iga selles sisalduva reklaami tulemuste kogum.
  3. Kogu domeen – siin summeeritakse iga selles sisalduva reklaamikampaania tulemuste kogum.

Reklaamide läbiklõpsamissagedus Yandexi reklaamides

  • Temaatiliste saitide madal CTR ei mõjuta otsingumootorit.
  • Iga plokk (eripaigutus, garantii, dünaamika) ja kataloogipealkirjad koguvad oma CTR-i.
  • CTR-i võetakse arvesse viimase 28 päeva jooksul, mil reklaami kuvati.
  • Kasutades linki „Kõik reklaamid“, järjestatakse reklaammaterjalid CTR-i arvesse võtmata.

Directis on kontseptsioon CTR-i läviväärtus a, võrdne 0,5%. Kui efektiivsusprotsent langeb alla selle väärtuse, siis uute reeglite kohaselt tõuseb võtmefraasi kliki hind, mis mõjutab. Nii võitleb Yandex reklaamijatega, kes panevad madala toimivusega reklaame või otsustavad kuvada liiga palju reklaame levinud sõnad kasutamata. Selleteemalisi küsimusi esitatakse tunnistuse saamiseks testi sooritamisel.

Kliki hinna tõusu "ravitakse", eemaldades "vajuvad" märksõnad kas reklaamikampaanias endas. Kui te seda ei tee, võite lõpuks teenida reklaamitava domeeni jaoks "halva karma". Negatiivse karma määramise tunnete ära otsingul tehtud kliki suurenenud minimaalse maksumuse järgi. Kui väärtus tõuseb üle 0,01 USD, teadke, et see on signaal kiireks tegutsemiseks, vastasel juhul võite oma reklaamisaiti rikkuda.

Lisaks tegelikule, mille valemi me ülal arvutasime, on Yandex Directis olemas prognoositudCTR. See on määratud võtmefraasidele, millel pole statistika jaoks piisavat arvu klikke ja näitamisi. Näiteks kontekstipõhiste kampaaniate loomise ajal. Mõne aja pärast asendab tegelik CTR järk-järgult prognoositavat.

Nii et meie artikkel on lõppenud. Nüüd ei tohiks teil Yandex Directi reklaammaterjalide klikitavuse küsimuses jääda tumedaid kohti ja saate edaspidi vajadusel hõlpsalt oma CTR-d arvutada. Neile, kes postituse lõpuni lugesid, avaldame, nagu lubatud, mitu ülesannet, millest algajatele reklaamijatele kasu on. Saate neile vastata ainult siis, kui olete meie materjali hoolikalt uurinud.

Ülesanne nr 1

Seisukord: Moskva piirkonna eelarveprognoosis võtmefraasi “telli limusiin” puhul on näitamiste arv 400 ja eripaigutuse CTR on 13,50%.

Küsimus: Millist klikkide arvu süsteem ennustab?

Ekraanipilt allpool:

Ülesanne nr 2

Seisukord: Statistika kohaselt vaadati Yandex Directi reklaamil eelmise kuu (30 päeva) jooksul 1500 korda ja tehti 100 klikki.

Küsimus: kui suur on klikkimise määra protsent, mis võetakse Directis arvesse, eeldusel, et kuu keskel lülitasime kontekstuaalse reklaamimise teiseks päevaks välja?

Memo: Kirjeldatakse olukorda "vaakumis" väljaspool ülesannet, lahendamisel ei võeta arvesse.

Ootan teie arvutusvõimalusi artikli kommentaarides. Ainult sel viisil kontrollitakse õigsust ja antakse soovitusi vigade korral.

Lugupidamisega Alexander Golfstream

,

Mõelge lihtsalt sellele: klõpsud on kõikjal meie ümber. Inimesed klõpsavad ainult: nad klõpsavad, kui nad otsivad midagi võrgus, nad klõpsavad mängides, klõpsavad digitaalse kujunduse loomisel... Keskmine inimene klõpsab 428 korda päevas. Korrutage see arv päevase arvutikasutajate arvuga kaasaegne maailm, ja tulemuseks olev number üllatab teid. Ja kuidas saate kindlaks teha, kas CTR on hea? Kui palju neist klikkidest teie reklaamikampaania võitis?

Klikkide arv on aga vaid jäämäe tipp. Et teada saada, kuidas reklaamikampaania areneb, tuleb süveneda rohkem kui klikkide arvu loendamine. Hea viis Saate teada, kui edukas on reklaamikampaania, arvutades klikkimise määra.

Mis on CTR?

Klikkimise määr (CTR) määrab, kui palju inimesi konkreetse reklaamikanali kaudu teie veebisaidile tuli. Kuid olulisem pole siin isegi mitte saidile ülemineku fakt, vaid see, et CTR näitab potentsiaalsete klientide arvu, kes on teie pakkumisest tõeliselt huvitatud (“soe” sihtrühma). Ja see omakorda on lõpptulemuse kõige olulisem näitaja, mis tulevikus uue reklaami paigutust mõjutab.

Seda mõõdikut on oluline arvestada koos teiste näitajatega: uurige mitte ainult reklaamil tehtud klikkide arvu, vaid ka kõigi selle vaatamiste arvu.

Mis mõjutab CTR-i?

Klikkimise määra mõjutavad mitmed tegurid.

  • Asjakohasus. See on umbes märksõnade, reklaamtekstide, nende paigutuskohtade ja sihtlehtede kohta. Märksõnad ja reklaamtekstid peavad edasi andma üldine sõnum suunatud sihtrühmale. Ebaolulised märksõnad ei sihi teie sihtrühma ja lõpuks saate klikke inimestelt, kes pole teie toodetest või teenustest huvitatud.
  • Reklaami paremusjärjestus. Isegi suure asjakohasuse korral võib reklaamsõnumi positsioon otsingutulemustes (reklaamiasetus) jääda üsna madalaks. Reklaami pingerea raames tehakse kindlaks, milline reklaam hõivab lehel selle või teise koha. Tulemus sõltub teie kliki hinnast ja teie reklaamisõnumi kvaliteediskoori väärtusest.
  • Nähtavus/vaadatavus. Vaadatavuse mõõdik (nähtavus või vaadatavus) näitab kasutajatele kuvatud reklaamide arvu ja näitab, et kuvamise ajal olid kõik tehnilised nõuded, mille alusel kasutaja seda näha sai, täidetud. Näiteks kui kasutaja peab reklaamini jõudmiseks ekraani kerima, tähendab see, et see asub „ekraaniväliselt”. Videote puhul on kaasas ka muud vaadatavuse valikud. Facebooki, Instagrami ja Twitteri jaoks piisab kolmesekundilisest videovaatamisest. YouTube'is loetakse video vaadatuks, kui seda esitatakse üle 30 sekundi (või vähem, kui video on lühem).
  • Seade. Mobiilseadmete klikkimise määr on oluliselt kõrgem kui lauaarvutite puhul. Selle põhjuseks on nende aktiivsem kasutamine igapäevaelu. Loomulikult peate ikkagi paigutama reklaami töölauaversiooni, kuid ärge unustage mobiiliversiooni tähtsust.
  • Vertikaalne. Läbiklõpsamissageduse määrab ka teie tegevusala, eriti kui tegemist on konkurentidega. Ärge unustage vaadata otsingumootorites olevate märksõnade mahtu ja võrrelda neid kasutatavate sõnarühmadega. Nii saate otsustada, kui palju raha kulutate nendega töötamiseks.

Kuidas arvutada CTR-i?

Kui olete CTR-i arvutanud, pöörake tähelepanu konversioonile: milline osa klikkidest muutus konversioonideks (st viisid sihitud toiminguteni)? Seejärel võrrelge konversioonimäära keskmise CTR-iga ja määrake üleliigse kulutuse suurus.

Iga klõps, mis ei too konversiooni, maksab teile raha, mida te tagasi ei teeni.

Sellised klõpsud võivad olla põhjustatud liiga laiaulatuslikust sihtimisest või ebaoluliste reklaamtekstide kasutamisest. Uurige, milliseid märksõnu teie tööstuses kasutatakse hetkel aega ja kirjutage häid reklaamtekste, mis kutsuvad kasutajat tegutsema, et mitte saada vastuseks ebaolulisi klikke.

Millist CTR-i peetakse heaks?

Ja lõpuks vastus põhiküsimusele.

Täpset arvu, mis CTR-i defineerib, ei ole, kuid keskmiselt peaks see arv olema 2% iga reklaamikanali puhul. Iga tulemus üle 2% loetakse keskmisest kõrgemaks.

Vaatame näiteks 2016. aasta statistikat erinevate majandusharude keskmise klikkimise määra kohta YouTube'i järgi (joonis allpool).

Siin on mõned näited.

Täiskasvanute jookide ja mänguasjade niššides on CTR vastavalt 1,82% ja 1%, samas kui paljudes teistes tööstusharudes ei küüni see 1%ni. Tervise- ja ilutööstus võidab seega näitajat 0,44%, B2B äri 0,98% ja mängud 0,9%, mis on ühe lähedal.

Kuigi need andmed põhinevad YouTube'i vaadetel, on teised uuringud leidnud sarnaseid numbreid. Näiteks SalesForce leidis oma 2016. aasta I kvartali uuringus, et keskmine klikkimise määr Facebookis oli vaid 0,98%.

Ülaltoodud numbrite põhjal on selge, et mõõdiku edukuse määramiseks peate teadma valdkonna keskmist CTR-i ja võrdlema oma mõõdikut konkurentide omaga.

Tulemused võivad kampaaniati väga erineda, kuid ärge tembeldage kampaaniat kohe ebaõnnestunuks, kui see ei jõua 2%-ni.

Aeg klikkide kogumiseks

Nüüd, kui olete õppinud, millised tegurid mõjutavad teie klikkimise määra ja kuidas seda arvutada, saate oma uusi teadmisi kasutada oma reklaamikampaaniad. On aeg unustada viimane tulemus mõõdikud ja seadke oma reklaamid korda, teades, mida iga mõõdik tähendab.

Head päeva!



Täname vastuse eest.""html":"

Head päeva!
Palun öelge algajale, kes ei jahi kliki hinna tõusu (töötab ainult saidi sisu kvaliteedi ja funktsionaalsuse parandamiseks), milline CTR-i vahemik teie saitidel on erinev. Millist CTR-i peetakse heaks?
Küsimus võib olla naiivne, mis on omane uuele YAN-partnerile, aga ma tahaksin võrdluseks leida kui mitte mõõdikut, aga vähemalt numbrite järjekorda.
Näiteks minu saidil, mis töötas YANis 12 päeva, on teenuselinkide CTR 3,64 ja Directi puhul 0,44. Kas see näitaja on hea?
Aitäh vastuse eest.

","contentType":"text/html"),"proposedBody":("allikas":"

Head päeva!
Palun öelge algajale, kes ei jahi kliki hinna tõusu (töötab ainult saidi sisu kvaliteedi ja funktsionaalsuse parandamiseks), milline CTR-i vahemik teie saitidel on erinev. Millist CTR-i peetakse heaks?
Küsimus võib olla naiivne, mis on omane uuele YAN-partnerile, aga ma tahaksin võrdluseks leida kui mitte mõõdikut, aga vähemalt numbrite järjekorda.
Näiteks minu saidil, mis töötas YANis 12 päeva, on teenuselinkide CTR 3,64 ja Directi puhul 0,44. Kas see näitaja on hea?
Aitäh vastuse eest.

Head päeva!
Palun öelge algajale, kes ei jahi kliki hinna tõusu (töötab ainult saidi sisu kvaliteedi ja funktsionaalsuse parandamiseks), milline CTR-i vahemik teie saitidel on erinev. Millist CTR-i peetakse heaks?
Küsimus võib olla naiivne, mis on omane uuele YAN-partnerile, aga ma tahaksin võrdluseks leida kui mitte mõõdikut, aga vähemalt numbrite järjekorda.
Näiteks minu saidil, mis töötas YANis 12 päeva, on teenuselinkide CTR 3,64 ja Directi puhul 0,44. Kas see näitaja on hea?
Aitäh vastuse eest.

","contentType":"text/html"),"authorId":"123881059","slug":"1210","canEdit":false,"canComment":false,"isBanned":false,"canPublish" :false,"viewType":"vana","isDraft":false,"isOnModeration":false,"isSubscriber":false,"commentsCount":69,"modificationDate":"N 2. veebruar 2012 23:40:00 GMT +0000 (UTC)","showPreview":true,"approvedPreview":("allikas":"

Head päeva!
Palun öelge algajale, kes ei jahi kliki hinna tõusu (töötab ainult saidi sisu kvaliteedi ja funktsionaalsuse parandamiseks), milline CTR-i vahemik teie saitidel on erinev. Millist CTR-i peetakse heaks?
Küsimus võib olla naiivne, mis on omane uuele YAN-partnerile, aga ma tahaksin võrdluseks leida kui mitte mõõdikut, aga vähemalt numbrite järjekorda.
Näiteks minu saidil, mis töötas YANis 12 päeva, on teenuselinkide CTR 3,64 ja Directi puhul 0,44. Kas see näitaja on hea?
Aitäh vastuse eest.

","html":"Tere päev! ","contentType":"text/html"),"proposedPreview":("allikas":"

Head päeva!
Palun öelge algajale, kes ei jahi kliki hinna tõusu (töötab ainult saidi sisu kvaliteedi ja funktsionaalsuse parandamiseks), milline CTR-i vahemik teie saitidel on erinev. Millist CTR-i peetakse heaks?
Küsimus võib olla naiivne, mis on omane uuele YAN-partnerile, aga ma tahaksin võrdluseks leida kui mitte mõõdikut, aga vähemalt numbrite järjekorda.
Näiteks minu saidil, mis töötas YANis 12 päeva, on teenuselinkide CTR 3,64 ja Directi puhul 0,44. Kas see näitaja on hea?
Aitäh vastuse eest.

","html":"Tere päev! ","contentType":"text/html"),"titleImage":null,"sildid":[("displayName":"hea CTR","slug":"khoroshiy-ctr","categoryId":"103962100 ","url":"/blog/partner??tag=khoroshiy-ctr"),("displayName":"CTR","slug":"ctr","categoryId":"69061473","url": "/blog/partner??tag=ctr"),("displayName":"CTR-i näitajad","slug":"pokazateli-ctr","categoryId":"103962099","url":"/blogi/partner ??tag=pokazateli-ctr")],"isModerator":false,"commentsEnabled":true,"url":"/blog/partner/1210","urlTemplate":"/blog/partner/%slug%" "fullBlogUrl":"https://yandex.ru/blog/partner","addCommentUrl":"/blog/createComment/partner/1210","updateCommentUrl":"/blog/updateComment/partner/1210"," addCommentWithCaptcha":"/blog/createWithCaptcha/partner/1210","changeCaptchaUrl":"/blog/api/captcha/new","putImageUrl":"/blog/image/put","urlBlog":"/blog/ partner","urlEditPost":"/blog/56a93991d97351872e733f0e/edit","urlSlug":"/blog/post/generateSlug","urlPublishPost":"/blog/56a93991d973518f0e7/publish/Un"Post":" 56a93991d97351872e733f0e/unpublish","urlRemovePost":"/blog/56a93991d97351872e733f0e/removePost","urlDraft":"/blog/partner/1210//blog/partner/1210//blog/partner/1210//blog/partner/1210//draft/draft",/"url"partner"/draftluTemp","url"partner" "urlRemoveDraft":"/blog/56a93991d97351872e733f0e/removeDraft","urlTagSuggest":"/blog/api/suggest/partner","urlAfterDelete":"/blog/partner","isAuthor":false:"subscriber" /blog/api/subscribe/56a93991d97351872e733f0e","unsubscribeUrl":"/blog/api/unsubscribe/56a93991d97351872e733f0e","urlEditPostPage":"/blog/partner/51d77e":"/blog/partner/51d77e", lForTranslate":"/blog/post/ translate","urlRelateIssue":"/blog/post/updateIssue","urlUpdateTranslate":"/blog/post/updateTranslate","urlLoadTranslate":"/blog/post/loadTranslate","urlTranslationStatus":"// partner/1210/translationInfo","urlRelatedArticles":"/blog/api/relatedArticles/partner/1210","author":("id":"123881059","uid":("value":"123881059", "lite":false,"hosted":false),"aliased":(),"sisselogimine":"maninme","display_name":("nimi":"Ei solvu","avatar":("vaikimisi" :"21493/123881059-6598586","tühi":false)),"aadress":" [e-postiga kaitstud]","defaultAvatar":"21493/123881059-6598586","imageSrc":"https://avatars.mds.yandex.net/get-yapic/21493/123881059-6598586/islands-middexS",ffis"Yanddle false),"originalModificationDate":"2012-02-02T19:40:46.000Z","socialImage":("orig":("fullPath":"http://avatars.yandex.net/get-yablog/461168601842744188 /tavaline"))))))">